torsdag den 21. marts 2013

Målet er nået!

Suppekuren fik mig helt frem til mit mål.

Endelig! Målet er nået. Suppekuren SPARKER gang i fedtforbrændingen, det er helt sikkert. Virkelig effektiv. Den vil jeg have i baghånden nu når min vægt skal holdes på plads. Ikke noget med jo-jo.

OK: Planen nu er at holde vægten stabilt på plads, og at bygge en god kondi op. Nu skal der trappes forsigtig ud af suppekuren, og over på en fornuftig madplan. Meget kød, kan jeg forstå + grøntsager og frugt. Min A38 hver morgen, tages op igen om et par dage, for at holde mavens mikroflora glad. Kan heller ikke undvære et par skiver rugbrød ved frokosttid. Har fundet en sjov (og god) side der hedder Madbanditten.dk, med masser af opskrifter og forslag.

I dag bestod morgenmaden af suppe tilsammen med et par skiver tofu, og et glas vand med lidt klid iblandet. Tofu smager fint, og indholder meget protein. Jeg elsker kød, men at spise en oksebøf direkte fra morgen af, er lidt for meget for mig. Kylling, måske. Man kan også lave omeletter, og Madbanditten har rigtig mange forslag til morgenmad. Det er lidt en ny verden for mig, mine madvaner skal ændres.

Jeg vil gerne fortsætte med at være med i Slankenetværket, det føles utroligt rart at have et netværk som sikkerhed hvis nu jo-joen "slår til "igen. Den er en rigtig lumskebuks!

Knus fra Myren     



1 kommentar:

  1. Hvor er det godt! Sådan!
    Men du har fuldstændig ret, hvis vægten skal holdes gælder det om at ændre vaner.
    Karin

    SvarSlet