mandag den 18. marts 2013

Mandag den 18. marts

Suppekurens 3. dag

Det var egentlig i lørdags, jeg fik fat i de rigtige ingredienser til suppekuren, så min improviserede kur fra torsdag middag til lørdag formiddag medregner jeg ikke. Således er jeg nu i dag mandag, på min tredje dag. Suppen smager fortrinligt, den spiser jeg både varm og kold. Den er lidt hot i min version, jeg kan godt lide hvidløg.

I går måtte jeg spise en bagt kartoffel. For hulen, jeg NØD den kartoffel! Sådan set, har jeg ikke spist hvad jeg har lystet, siden torsdag middag. Når jeg er på kur, fantaserer jeg meget om den mad jeg ikke må spise. Savner rugbrød. Men er aldrig sulten, suppen og grønt og frugt mætter godt.

Nu er det sådan, at jeg ikke kan nedsætte mine daglige fysiske udfoldelser. Jeg har arbejdet videre med de daglige sysler, men i weekenden har vi haft så travlt her hjemme, at jeg ikke har nået min træning. Det er helt i orden, da det arbejde vi udførte sammen her hjemme, var hårdt rent fysisk, og det var koldt ad h. til. Det er min krop åbenbart helt OK med,  jeg har ikke været træt eller svimmel overhovedtaget. Jeg føler ikke at suppekuren tapper mig for energi eller kræfter. Det bliver meget spændende, at se hvad vægten siger i morgen, tirsdag.

OK, vi ser hvad der sker i morgen.
Hej, hej fra Myren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar